Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

❥ Ephalya

2 posters

Siirry alas

❥ Ephalya Empty ❥ Ephalya

Viesti kirjoittaja Zebrine To Kesä 06, 2013 10:34 am

~ Nimimerkki: Ephalya, aikasemmin minut saattoi muistaa nimimerkillä Sateenkaarisäteily.

~ Oikea nimi: Anita

~ Synt: 22. tammikuuta 1998

~ tyttösen tyttö

~ Asun Etelä-Uusimaalla


~ parisuhdetilanne: heterosuhteessa olen.


Ihan päiväkoti-iästä asti olen ollut erikoistunut ja addiktoinut eläinten piirtämiseen ja nykyään tulee piirrettyä kädellisiäkin. Luonteeltani olen hiljainen, mutta kuitenkin hyvin avomielinen ja vilkas uusille ihmisille, joihin tahdon tutustua. Harrastettua tulee ratsastusta (erityisesti kouluratsastusta), piirtelyä, kalastusta, pyöräilyä, kitaraa ja täksi vuodeksi lupauduin itselleni aloittaa uudelleen roolipelaamisen, mitä harrastin viimeksi jotain kolme vuotta sitten :3 Eläimistä omistan kaksi nelijalkaista: 3-vuotias pk collie sekä arabi, jolla aktiivisesti harrastan ratsastusta.

Pukeutumistani voi kuvata yhdellä sanalla - musta. No matter what, päälläni on aina joko bändipaita ja farkut taikka jokin muu asuste Cybershopista tai Camden Marketista ostettu. Ainoastaan väreissä minut voi nähdä, jos hyvän sään aikana olen valinnut pukeutua Hell Bunnyn 50's mekkoihin, joita rakastan. Lisäksi olen punapää mustine latvoineen, josta minut voidaan tunnistaa + mustat ossy osbourne-lasit ovat toinen tunnistemerkki Wink

Musiikkimakuni pyörii siellä jossain metallissa. Varsinkin power-, folk- ja synfoninen metalli on lähellä sydäntäni. Lempiradiokanavaksi sanoisin olevan Radio Dismuke, josta soi 20-40-luvun hittejä. Niistä tulee niin nostalginen olo, että tippa linssiin ;__; Mutta kuitenkin..tässä esimerkiksi TOP 5 bändit:

1.Nightwish
2. Sonata Arctica
3. Epica
4. Mokoma
5. Ensiferum

Laitetaampa tähän perään pari muuta top-listaa x3

TOP 5 elokuvat:
1. Imaginaerum
2. The Ghost
3. How to train your dragon
4. Wayne's World 1 & 2
5. Les Miserables

TOP 5 pelit:
1. POKEMONS!!!
2. Hitman Absolution
3. Skyrim
4. Tomb Raider
5. En tiedä...The Last Guardian? Tai... Okami Den..?

Minut voi löytää...
• deviantArt - ~Ephalya
• youtube - sateenkaarisateily
• instagram (d44) - sateenkaarisateily
• sähköposti - ephalya[ät]gmail.com
• saatan roikkua sinunkin kotikaupungissa kesäisin, koska työt. Katso lista ---> http://www.sirkusfinlandia.fi/naytokset/
• fb - kysy ensin nimeäni yksärillä. Olen peitetehtävissä. Wink

Todellakin, liityin palstaan, koska koen olevani liian omiin oloihini vetäytynyt sosiaallisesti nolo pingviini, jonka takia päätin lupautua hankkimaan itselleni elämän ja ystäviä täksi vuodeksi. Yritän myös päästä mahdollisimman usein miitteihinne. Se olisi mukavata.
Toivottavasti en aiheuta teille päänvaivaa ja yritän olla kiltisti. :3

Zebrine
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 06.06.2013
Ikä : 26
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

❥ Ephalya Empty Vs: ❥ Ephalya

Viesti kirjoittaja Kiatsu Su Kesä 09, 2013 9:57 am

Tervetuloa!

Kiatsu
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 02.09.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi.

http://kiatsuu.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa