Hades !
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Hades !
" Se on semmonen aika hiljanen mutta temperamenttinen immeinen
joka voisi puhua koirista loppuikänsä ja juo neuroottisen paljon kahvia
saadessaan sitä käsiinsä. Huonekasvit on myös yksi sen heikkous. "
KUKA?
Olen -92 Noormarkussa syntynyt naispuolinen henkilö. Muutin -08 omilleni Nakkilaan opintojen perässä, kesällä -10 muutin miekkoseni kanssa yhteen samaan kerrostaloon, jossa jo aiemmin asuin yksin. Lopetin opintoni -11 valmistuen kuva-artesaaniksi. Nykyään majailen Tampereella ja tähtään oppisopimuksella päiväkotiin.
Länsimaiselta horoskoopiltani olen kauris, itämaiselta vuohi.
MILLAINEN?
ULKOA
Olen 166cm pitkä ja ylipainoinen, minulla on ruskea/musta/punainen tukka joka on rastoitettu takaa, bridge naamallani ja kaksi korvakorua oikeassa korvassa, tatuointi samaisen korvan takana kaulassa. Käytän pääasiassa miesten teepaitoja, hameita, haaremihousuja.
SISÄLTÄ
Olen luonteeltani rauhaton, suojelevainen ja ärhäkkä, en kuitenkaan ole hyvä avaamaan suutani jos olen yksin, jolloin vetäydyn hiljaisesti taka-alalle. Pidän työnteosta ja säännöllisestä arjesta, tulen hulluksi epävakaassa ympäristössä jossa en pääse rauhoittumaan yksin. Olen hirveän ristiriitainen ihminen monessakin suhteessa. Olen esimerkiksi rento ja rempseä mutta säännönmukainen ja kylmä.
Seurassa pyrin naurattamaan muita, huumorini pohjautuu tyhjänpäiväisiin letkautuksiin, tilannehuumoriin ja jokseenkin ironiseen läpänheittoon. Olen alati tietoinen ympäristöstäni ja hermostun heti, jos huomaan jonkun muun olevan hermostunut.
Yksin ollessani puhun itselleni, siivoilen ja huudatan
lempimusiikkiani jota en kehtaa 'julkisesti' soittaa.
Yleisesti tykkään tehdä ruokaa ja auttaa muita, olen usein se joka pitää tilanteen kontrollia yllä, ja vihaan sitä jos minua tai tekemisiäni vähätellään. Olen helposti provosoitava ja sanomaan mitä ajattelen.
MISTÄ PITÄÄ
Pidän pimeästä, viileästä säästä, lämmin sää menettelee kunhan ilma on raikasta eikä aurinko paahda suoralta taivaalta. Ihastun ihmisiin sukupuolesta riippumatta, mutta pidän miehisestä ulkomuodosta. Rakastan koiria, erityisesti isoja molossikoiria. Lempivärejäni ovat vihreä, ruskea, musta ja valkoinen, pidän myös violetista ja turkoosista. Pidän lävistyksistä kunhan ne sopivat ihmiselle. Pohjoismaiset tarustot ja kulttuuri yleisestikkin on herkkua. Haluaisin olla hobitti. Musiikkimakuni on varsin sekalainen, mutta Stam1na ja Leevi & The Leavings ovat lempibändejäni, myös Crystal Castles ja Kotiteollisuus ovat herkkua. Rakastan australian- ja brittiaksenttia. Pidän päärynästä, vesimelonista, viinirypäleistä, mansikasta, kukkakaalista, parsakaalista, pavuista, kanasta ja kunnon pihveistä. Haluaisin pitää sienistä mutta niiden epämääräinen rakenne häiritsee. Pidän lapsista ja niiden kanssa puuhastelusta, ja kunhan tästä itse aikuistun hankin omia kakaroita.
MISTÄ EI PIDÄ
En pidä teineistä enkä 'massaihmisistä', vihaan myös meikkiä jota on pitkin naamaa sellainen kerros että huhhuh. En pidä siitä jos asiat eivät mene niinkuin suunnittelin/niinkuin oletin niiden menevän. Inhoan kovia ääniä, varsinkin jos niitä kuuluu useampi samaan aikaan. Kuuma sää ja kova auringonpaiste ovat kamalia, tulee huono olo : ( en pidä myöskään auringon kirkkaudesta. En millään ymmärrä auto- ja penkkiurheilua, enkä kuolemankaan uhalla suostu katsomaan urheilua telkkarista. Vihaan myös toimintaelokuvia, sellaisia joissa on räjähdyksiä, lihaksikkaita miehiä, isoja aseita ja takaa-ajokohtauksia. Inhoan emoilevia ihmisiä ja draamakuningattaria. Sukat ovat sellainen asia jota en suostu käyttämään, hyi! Villasukkia talvisin kylläkin. Musiikin osalta inhoan hiphoppia, ylisöpöä lallatusmusiikkia, Haloo Helsinkiä, Cheekiä, örinäpunkkia, räkäpunkkia yms. Inhokkiruokani ovat pelkkä makarooni, maksalaatikko ja läskipitoiset/sitkeät lihat. Inhoan/pelkään lapsia jotka ovat ehtineet siihen ikään jossa he aukovat päätään, ovat näsäviisaita ja haukkuvat ja nauravat kaikkea.
MUUTA
Alter-egoni on lihavahko kissa, joka näkyykin ylempänä kuvassa. Kissa piirretään aina mustavalkoisena, hiukset/korvat mustina. Tämä hahmo toimii päiväkirjamaisissa kuvissani 'minuna'.
Harrastan melko yksinkertaisia ja arkisia asioita. Olen innokas piirtämään ja puuhailemaan koneella, kerään elokuvia ja katselen niitä, pelaan suhteellisen ruhtinaallisesti erilaisia pelejä ja kirpputoreilen usein. Yleisesti ottaen vietän aikaani joko ystävien kanssa juoden kahvia ja katsellen elokuvia, yksikseni roolipelaten ja piirtäen tai kihlattuni kanssa elokuvia ja sarjoja katsellen. Pidän myös suunnattomasti seurapeleistä joissa humaltuminen on pääperiaatteena. Tällä hetkellä harrastan myös työnhakua hyvin aktiivisesti.
Tällä hetkellä suosikkipelejäni ovat The Elder Scrolls V: Skyrim, Amnesia: The Dark Descent & Pokemon White, suosikkisarjani taasen How I Met Your Mother(HIMYM).
Omistan oman elämäni lisäksi kaksi samansukuista kultahamsteria, nimeltänsä pikkukaverit ovat Kerberos ja Discordia aka Dimmu. Saman katon alla asustaa myös raukkaparka jalkarikko Mafioso, joka on nuoruudenkodissaan niin henkisesti kuin fyysisestikkin rääkätty undulaattiuros. Kesällä 2012 meille olisi tarkoitus tulla myös pieni collietyttö sijoitussopimuksella ♥
Löytyy
- Riimusudet RPG
- DeviantArt
- Petsie
Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja juttelen asioista, minulle saakin
kirjoittaa aivan vapaasti ja esimerkiksi meseosoite on vapaassa jaossa :----) !
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa