Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TK, I choose you!

Siirry alas

TK, I choose you! Empty TK, I choose you!

Viesti kirjoittaja Tippakidutus Ke Helmi 15, 2012 10:12 am

Nimi on Tiia, mutta kutsukaa vain Tippakidutukseksi tai sitten lyhennettynä TK. :I
Ja tähän maailmaan olen syntynyt 25.7.1997

Niin että joo, olen tälläinen ihminen joka ei koskaan tajua mitään ja muutenkin olen hieman vähä-älyinen, kuten siskoni, Jeniac, sanoo. 8)

Ja harrastuksiin kuuluu ensinnäkin piirtäminen ja laulaminen/covereiden tekeminen. Ilman laulamista en tiedä kyllä mitä tekisin, sillä sitä tulee tehtyä joka päivä. :''D Itseasiassa laulelen tässä tälläkin hetkellä
ko kirjoittelen, vaikka hyvin vaikeaakin se on. XDD Ja piirtelen todella usein. Mutten koskaan viimeistele piirrustuksia. Ko saan uuden piirrustusvihon niin se on parissa viikossa jo täynnä. :I
Ja sitten toinen läheinen harrastus on cosplay ja erilaisien pelien pelaaminen.
Voin sanoa että pelaan todella paljon kaikkea, joka päivä tuijotan jotain ruutua
olkoon se sitten PS3, tietokone, Nintendo tai PSP. Useimmin pelattuja pelejä on esim.
Pokemon HG, Emerald, Diamond, FireRed, Black, Ranger: Shadows of almia, Pikachu's Adventure, Battle Revolution ja Dash
Kingdom Hearts I, II, 358/2 Days ja BBS sekä muita Square Enixin pelejä
Battlefield 2
Disney princess: Enchanted Journey ja SingIt: Family Hits

Keräilen myös kaikkea pikkutavaraa esimerkiksi My Little Ponyjä, Pokemoneja sekä muita figuureja. :3
Ja kyllä, pidän poneista hyvin paljon, mutta en ole todellakaan sellainen joka ihkuttaa MLP Friendship
is Magic -jaksoja jokapäivä. Itseasiassa rakastan enemmän vanhoja MLP jaksoja, ei nyt mainita niitä Agapion dubbaksia, mutta se piirtotyyli on niin kaunis. >u<
Tietysti pidän myös uusista Friendship is Magic jaksoista mutta en niin paljon kuin vanhoista.
Ja keräilen myös Disney DVD'itä. :3 (Jos kukaan ei tiennyt niin olen suurikin disney fani niin nyt tiedätte)

Lempielokuvia on ehdottomasti The Little Mermaid, Pirates Of the Caribbean 1,2,3&4, Pokemon elokuvat, Digimon elokuvat ja Pocahontas sekä moni muu. 8D Olen huono valitsemaan lemppareita.
Suosikki animeja on kait sitten Pokemon, Digimon, Yu-Gi-Oh, Beyblade, Bakugan, K-ON, Monochrome Factor, Ore no imouto ga konna ni kawaii wake ga nai ja jotain muita mitä ei tule mieleen. :I
Eräänä päivänä isäni kysyi minulta: "Miks katot vaa tälläsiä ohjelmia jossa tapellaan? 8("

Pidän
- Pokemonista
- Disneystä
- Peruukeista
- Karkista ja sokerisista asioista
- Sukista
- Koirista
- ja kaikesta muusta mitä en tähän jaksa listata
- Yaoista/Yurista
- Patjan raahaamisesta lattialle ja nukkua siinä, yleensä Jenin huoneessa, mutta tätä tapahtuu myös omassa huoneessa

En pidä
- Suklaasta kovinkaan
- Siitä että olen laktoosi-intolerantikko
- Siitä että omistan melkeinpä kaikki allergiat, esim. ruoka-allergiat heinäallergiat ja kaikki eläinallergiat + astma
- Pimeästä
- Lapsista
- Vanhoista ihmisistä
- Narutosta
- Siitä että omistan piikkikammon ja pimeäkammon :I

Tässä olisi meikän youtube account
Ja täällä blogi
Sekä Deviantart
Seikkailen myös Transformicessä nimellä Tippakidutus
Ja facebookissa nimellä Tiia Mäkelä
Tippakidutus
Tippakidutus