Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Satsura

Siirry alas

Satsura Empty Satsura

Viesti kirjoittaja Satsura La Helmi 25, 2012 5:20 am

Hellou kaikki! :3

Mie olen oululainen tyttönen, joka harrastelee piirtämistä vähän vaihtelevasti. Etenkin, kun siirryin pari vuotta sitten lukioon, piirtäminen on jäänyt vähemmälle, mutta on kuitenkin edelleen lähellä sydäntä. Kunnolla piirtämisen aloitin joskus neljännen ja viidennen luokan vaihteessa, kun tutustuin mangaan. Ensimmäisenä tulivat Ranma ja Conan, sittemmin Tokio Mew Mew. Niiden kautta alkoi ihmisten piirtäminen : ) Koirien piirtämisen aloitin kuudennella luokalla, kun kaverini kaveri näytti/antoi minulle piirroksensa koirasta (joka on minulla edelleen tallessa). Tykästyin kuvaan todella paljon, ja halusin itsekin oppia piirtämään koiria. Enimmäkseen tulee tuherreltua koiria, mutta ihmisiäkin piirtelen silloin tällöin. Nykyään tulee piirrettyä isompia kuvia lähinnä koneella (piirtopöytä + Photari), koska skannerini ei ole toiminnassa, mutta kyllä kouluvihkot täyttyy pikkupiirroksista : P
Lisäksi aktiivisempiin harrastuksiini kuuluu taikuus ja geokätköily. Taikuutta harrastan jo kolmatta vuotta. Olen tehnyt keikkaa niin synttäreillä kuin pikkujouluissakin, sekä myös hääjuhlissa ja päiväkodeissa. Myös erilaisissa suuremmissa tapahtumissa on tullut esiinnyttyä.
Geokätköily on kuulunut harrastuksiini vasta neljä kuukautta, mutta sitäkin innokkaammin on tullut sitä harrastettua : ) Kuulin kätköilystä poikaystäväni kautta ja siitä, kuten taikuudestakin, tuli yksi yhteisitä harrastuksistamme. Lyhykäisyydessään geokätköily on maastoon piilotettujen pienten kätköjen etsimistä koordinaattien avulla.

En osaa yhtään kertoa itsestäni oikein mitään, etenkään luonnetta. Parhaiten sen saa selville tutustumalla minuun. Saa lähettää kaveripyyntöjä ja kysyä meseäkin, en minä pure : )
Mutta, tässä vielä pientä (turhaa) infoa minusta:

Nimimerkki: Satsura
Syntymäaika: 11.6.1994
Horoskooppi: Kaksonen
Pituus: 163 cm
Siviilisääty: Seurustelen/avoliitossa
Harrastukset: Piirtäminen, taikuus, geokätköily
Lempieläimet: Kissa ja koira, mut pidän muutenkin melko yleisesti pienistä eläimistä
Mitä musiikkia kuuntelen: Skillet, Tommi Kalenius, Juha Tapio, E.S. Posthumus, Koop Arponen + melko sekalaisesti yksittäisiä kappaleita vähän kaikilta
Lempipelit: Portal, Heroes of Might and Magic, Tsuro, Halli Galli + muutamia korttipelejä
Lempisarjat: Top Gear, Doctor Who, House, Frendit, NCIS
Lempivärit: Vihreä, punainen, sininen, ruskea ja musta
Lempielokuvat: Leijonakuningas, Lord of the Rings, Johnny Enlgish, Inception + monia muita

Mistä muualta minut löytää:
DeviantArt: Satsura-san
Blogger: Mangustikuninkaan Safari
MSN: kysykää, en jakele tätä julkisesti : )
YouTube: Satsura1

Tässä nyt oli jonkinlaista infoa minusta. Itse olen kovin ujo, mutta tykkään tutustua uusiin ihmisiin. Jos tulee jotain kysyttävää, niin kysykää ihan rohkeasti : )
Satsura
Satsura
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 30

http://satsura-san.deviantart.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa