Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oboke.

Siirry alas

Oboke. Empty Oboke.

Viesti kirjoittaja Oboke La Helmi 25, 2012 8:21 am

Heei~
Olen tosi huono kirjoittamaan esittelyjä joten jos jokin asia jää mietittymään, kun en varmaan kaikkea olennaista osaa kertoa, niin kysyä saa. :D

Nimimerkit: Oboke ja parsaninja
Ikä: 18 vuotta
Asuinpaikka: Kajaani
Sukupuoli: Nainen (just joo)

DeviantART: Obo-boy
Blogger: Lasten mehuhetki
Tumblr: parsaninja
Livestream: parsaninja
YouTube: parsaninja
Facebook: Saa kysymällä yksärillä.
Messenger: Saa kysymällä yksärillä.

Eli tämmöinen pieni erakko kainuusta. Ja pieni todellakin, olen alle 160 senttimetrinen, rillit löytyy, hiukset ovat turkoosit, väsynyt ulkomuoto... Juuri tämä porukan erakoitunut nörtti. :) Opiskelen nyt kolmatta ja viimesitä vuotta Kainuun ammattiopistolla audiovisuaalisen viestinnän media-assistentiksi. Tännekin minut huijattiin vain sillä verukkeella, että täällä mukamas piirretään.

Piirtänyt olen kunnolla jostain 7-8 vuotiaasta lähtien. Silloin piirsin kylläkin vain jotain wnb anthroja. 12-vuotiaana äitini sitten puoliväkisin osti minulle Tokyo Mew Mew mangan josta kuitenkin lukemisen jälkeen oikein innostuin ja tämän jälkeen miellyin sarjakuvatyyleihin ja aloin piirtää vähän enemmän ihmisiä. Samoihin aikoihin aloin myös koirien piirtämisen kun Weed anime ilmestyi Suomeen ja juuri kyseisen sarjan ansiosta olen tutustunut aivan mahtaviin ihmisiin. <3 Siitä lähtien piirsin lähinnä vain koiria, mutta tuossa 16-vuotiaasta kiinnostuin taas enemmän ihmisten piirtämisestä ja ihmistyylini onkin kehittynyt valtavasti muutamassa vuodessa jopa omasta mielestäni. Nykyään piirrän koiria ja ihmisiä aika tasapuolisesti.

Harrastuksia minulla ei oikeastaan ole. Tietokoneella istun kyllä lähes 24/7 ja piirrän aika paljon. Luen jonkin verran niin kirjoja kuin sarjakuvia, pelaan silloin kun jaksan, kuuntelen mielelläni musiikkia ja katson televisiota ja elokuvia. Ihan normaali siis luultavasti olen. Luonteeltani vain aivan järkyttävän laiska. Minua ei meinaa saada niin millään liikkeelle, mutta toisaalta kun jotain päätän, että nyt tehdään jotain niin se pitää tapahtua heti eikä viiden minuutin päästä tai ehdin taas vaipua laiskuuteen.

Ns. kulttuurimakuni on aika laaja. Kiinnostun monenlaisista asioista, luen monenlaisia kirjoja ja katson erilaisia elokuvia ja sarjoja ja musiikkimakuni on mielestäni suhteellisen laaja. Silti pidän musiikkimakuani erittäin huonona. Suosikki tv-ohjelmani ovat varmaan Supernatural ja OZ/Kylmä rinki, elokuvia Inception ja vuoden 2009 Sherlock Holmes, suosikki kirjaa tai bändiä/artistia ei ole.

Juu kiitos mielenkiinnosta jos joku oikeasti jaksoi lukea. :DD
Oboke
Oboke
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 31

http://obo-boy.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa