Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aamukaste

Siirry alas

Aamukaste Empty Aamukaste

Viesti kirjoittaja Aamukaste Ti Helmi 28, 2012 7:46 am

Nimimerkki: Aamukaste

Oikea nimi: Janina
Asuu: Oulussa
Sukupuoli: Nainen
Ikää: 15 v

Faktaa: Olen oululainen nuori, joka harrastaa cosplayta, piirtämistä (DA:ssa nimellä Aamukaste), mangaa ja nykyään fursuittausta. Olen tekemässä toista partialiani, joka on lohikäärmeen tapainen otus. Hyvällä tuurilla minut voi bongata Oulun chibiconista. :9 Piirtämistä olen harrastanut jo pitempään, varmaan siitä asti kun kynä pysyi kädessä. Digitaalinen piirtäminen alkoi silloin kun olin kymmenen vuotta, ja oletan, ettei seitsemänvuotiaana piirrettyjä paintsuttuja lasketa. Ensimmäisen piirtopöytäni sain yksitoistavuotiaana, ja toisen, Wacoom Bamboo Touch&Penin viime vuonna. Tykkään piirtää myös käsin, varsinkin akvarellityöt ovat mieleeni. Ennen piirsin oikeastaan vain ja ainoastaan koiria, mutta yläasteen ja ryhmäpainostuksen myötä aloitin ihmistenkin piirtämisen. :d Käyn kuvataidepainotteista yläastetta ja harrastan kuvataidetta vapaa-ajallakin. Lisäksi rakastan animoimista, mutta ikävä kyllä en ole vielä julkaissut tuotoksiani netissä.

Mangaa luen mielelläni, mutta animea en mielelläni katso, johtuen useimpien sarjojen laadusta. Varmaan ainoat sarjat jotka olen katsonut kokonaan ovat Hopeanuolen ja Weedin animet, ja ne ovatkin suosikkejani. Lisäksi olen katsonut Bakemonogatarin, mikä on mielestäni aivan mahtava sarja, suosittelen. Luen enemmän mangaa, suosikkisarjojani ovat juurikin Takahashin tuotokset ja Yana Toboson Kuroshitsuji. Musiikista pidän, mutta kuuntelen sitä harvemmin vapaa-ajalla. Jos satun musiikkia kuuntelemaan, on se varmaan jonkinlaista technoa, rockia tai Nightcorea.

Tässäpä oli jonkinverran tietoa minusta, jos haluaa lisätietoa, niin kysymään vaan. :3
Aamukaste
Aamukaste
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 35

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa