ObaKE, Obsu, Obi-wan....
3 posters
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
ObaKE, Obsu, Obi-wan....
Yritän kirjoittaa jotain asiallista C: (jA miks tuolla alhaalla lukee, ku kirjottaa Raportin syy?? outoo)
Minä: Olen siis oikeassa elämässa Oona, mutta voi kutsua Obakeksi, Obsuksi, Obi-waniksi, Obaksi tai ihan miksä tahansa vaan. Olen syntynyt Savonlinnassa vuonna -99, ja asun nyt lähellä Kangasniemeä.
Tykkään: figuureista, MLP:stä, piirtämisestä, kaiken keräilystä, pokemoneista, fursuiteista, animesta, mangasta, eläimistä, lohikäärmeistä, jäätämisestä, musiikista, kuvaaaminen, cosplay, ompeleminen, koneella oleminen, sisustaminen, mässäily ja turhien asioiden tekeminen.
ulkonäkö: Olen aika pitkä. Minulla on pitkä takatukka ja etutukka lyhyt...vaihtelen paljon hiusten väriä C:
Omistan vähän omanlaatuisen/poikamaisen tyylin, josta jotkut huomauttelee, mutta mitä sitte?
Asustan myös:
DA:ssa nimellä Obake00
Juutubessa nimellä oriontahti
Blogissani www.obakehetki.blogspot.com
Iscribble: Obake00
Minä: Olen siis oikeassa elämässa Oona, mutta voi kutsua Obakeksi, Obsuksi, Obi-waniksi, Obaksi tai ihan miksä tahansa vaan. Olen syntynyt Savonlinnassa vuonna -99, ja asun nyt lähellä Kangasniemeä.
Tykkään: figuureista, MLP:stä, piirtämisestä, kaiken keräilystä, pokemoneista, fursuiteista, animesta, mangasta, eläimistä, lohikäärmeistä, jäätämisestä, musiikista, kuvaaaminen, cosplay, ompeleminen, koneella oleminen, sisustaminen, mässäily ja turhien asioiden tekeminen.
ulkonäkö: Olen aika pitkä. Minulla on pitkä takatukka ja etutukka lyhyt...vaihtelen paljon hiusten väriä C:
Omistan vähän omanlaatuisen/poikamaisen tyylin, josta jotkut huomauttelee, mutta mitä sitte?
Asustan myös:
DA:ssa nimellä Obake00
Juutubessa nimellä oriontahti
Blogissani www.obakehetki.blogspot.com
Iscribble: Obake00
Viimeinen muokkaaja, Obake pvm Ma Heinä 30, 2012 3:02 am, muokattu 8 kertaa
Obake- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 32
Vs: ObaKE, Obsu, Obi-wan....
Tervetuloa tänne siis C:
UsvaKojootti- Night Stalker
- Viestien lukumäärä : 150
Hei, saanko kysyä otuksessa joka on sinulla avassa? Onko kyseinen hahmo, altteri jne. tai joku muu?
Saapi kysyä. Joo hän on minun altterini
Obake- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 32
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa