Migurho
2 posters
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Migurho
Mitenhän tän nyt alottais :'D
Nimi: Pinja
Lempinimet: Pinsku, Piiku, MORSO
Syntymäpäivä: 05.02
Horoskoppi: Vesimies :3
Pituus: 153 (olen lyhyyyyyyt.... T^T tahtoo lisää pituutta!)
Paino: Hevonen
Asuinpaikka: Vaasa
Syntymäpaikka: Ivalo, jonne tällä hetkellä kaipaan takaisin
Harrastan luontokuvausta ja sain juuri uuden järjestelmäkameran n_n niin ja tietty piirtämistä, enimmäkseen realistisella tyylillä... Vasta aloittanut koirahahmojen piirtämisen joten en ole vielä mikään kauhean hyvä niissä :'D kuitenkin yritän...
Tykkään piirtää enimmäkseen mallista eli olen tämmönen asetelma/muotokuvapiirtäjä joka joskus eksyy piirtämään alitajuisesti koiria n_n' Biologia ja Historia ovat ehdottomasti vahvimpia puoliani :3
Kaikki sanovat minua oudoksi, koska olen ainoa tyttö joka 'uskaltaa' ottaa mitä tahansa hyönteisiä käteen, pidän hyönteisistä, käärmeistä, sammakkoeläimistä ja hämähäkeistä :3 Eli toisinsanoen kaikista jutuista mistä muut tytöt eivät pidä : DD
Olen myös poikatyttö -> joka päivä koulussa T-paita ja verkkarit! JA OLEN ERITTÄIN YLPEÄ SIITÄ!! >.<
Ja myös seurauksena siitä että olen ns. poikatyttö tykkään tapella poikien kanssa >'D ja muutenkin koulussa poikien seura on mukavampaa kuin ihkujen tyttöjen seura :3
Lempi pelejäni ovat:
Black ops, MW3, Guitar Hero Metallica/World tour....
Tietokoneella taitaa olla Osu ja kaikenlaiset nettipelit : DD niin ja ei unohdeta WoW:ia! hyvä peli OwO
Musiikkimakuun kuuluu kaikkea sekalaista; Apulanta, Happoradio, Hurts, Avenged Sevenfold, Metallica, Nickelback, System of a Down, Yiruma, Disturbed....
Pääkallot, Halloween, Hämähäkit, Haltijat, lohikäärmeet, goottityyli, Anime, Manga, Fantasia, valokuvaus, lihansyöjäkasvini Makke >D ..... Rauski ja Pewdie parhaita! >ω<
dA: http://naturegirl98.deviantart.com/
Siinä jonkinverran
Nimi: Pinja
Lempinimet: Pinsku, Piiku, MORSO
Syntymäpäivä: 05.02
Horoskoppi: Vesimies :3
Pituus: 153 (olen lyhyyyyyyt.... T^T tahtoo lisää pituutta!)
Paino: Hevonen
Asuinpaikka: Vaasa
Syntymäpaikka: Ivalo, jonne tällä hetkellä kaipaan takaisin
Harrastan luontokuvausta ja sain juuri uuden järjestelmäkameran n_n niin ja tietty piirtämistä, enimmäkseen realistisella tyylillä... Vasta aloittanut koirahahmojen piirtämisen joten en ole vielä mikään kauhean hyvä niissä :'D kuitenkin yritän...
Tykkään piirtää enimmäkseen mallista eli olen tämmönen asetelma/muotokuvapiirtäjä joka joskus eksyy piirtämään alitajuisesti koiria n_n' Biologia ja Historia ovat ehdottomasti vahvimpia puoliani :3
Kaikki sanovat minua oudoksi, koska olen ainoa tyttö joka 'uskaltaa' ottaa mitä tahansa hyönteisiä käteen, pidän hyönteisistä, käärmeistä, sammakkoeläimistä ja hämähäkeistä :3 Eli toisinsanoen kaikista jutuista mistä muut tytöt eivät pidä : DD
Olen myös poikatyttö -> joka päivä koulussa T-paita ja verkkarit! JA OLEN ERITTÄIN YLPEÄ SIITÄ!! >.<
Ja myös seurauksena siitä että olen ns. poikatyttö tykkään tapella poikien kanssa >'D ja muutenkin koulussa poikien seura on mukavampaa kuin ihkujen tyttöjen seura :3
Lempi pelejäni ovat:
Black ops, MW3, Guitar Hero Metallica/World tour....
Tietokoneella taitaa olla Osu ja kaikenlaiset nettipelit : DD niin ja ei unohdeta WoW:ia! hyvä peli OwO
Musiikkimakuun kuuluu kaikkea sekalaista; Apulanta, Happoradio, Hurts, Avenged Sevenfold, Metallica, Nickelback, System of a Down, Yiruma, Disturbed....
Pääkallot, Halloween, Hämähäkit, Haltijat, lohikäärmeet, goottityyli, Anime, Manga, Fantasia, valokuvaus, lihansyöjäkasvini Makke >D ..... Rauski ja Pewdie parhaita! >ω<
dA: http://naturegirl98.deviantart.com/
Siinä jonkinverran
Mikuro- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 26
Vs: Migurho
Ooo, joku syntyperältään lappilainen lisäkseni. Tosin meikä asuu Lapissa, etten oo muuttanu muualle. En viihdy etelässä ihmisten ja liikenteen keskellä.
Jo-jo- Stephano
- Viestien lukumäärä : 234
Ikä : 28
Vs: Migurho
En kyllä mäkään .___.'' mutta pakko oli muuttaa ku äidillä huoltajuus ja tuli miehen perässä tänne -.-''
Mikuro- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 26
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa