Näiden kulmien Sego
3 posters
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Näiden kulmien Sego
Muoh! Tämä jutskeli on kirjoitettu niiden onnellisten ja pahaa aavistamattomien ihmisten iloksi, jotka eivät vielä meikä-örkkiä tunne.
Ja suoraan asiaan: Jos ei jollekulle vielä tullut selväksi, niin minua on tapana kutsua Segoksi. En tiedä mistä se johtuu, mutta näin kuitenkin on. Vaikka useat voisivat luulla minua osin lyhyyteni tai luonteitteni perusteella 12-14 vuotiaaksi, olen tosissani jopa 15 vuotias! Mutta kuten on tapana sanoa: elämässä vietettyjen vuosien määrä ei aina kerro henkilön todellista iäkkyyttä! Olen sisimmästäni vielä lapsi . Mediassa Sego on tunnettu sukupuolineutraalina (enemmän poika) ihmisenä, mutta itse nimettömänä ihmisenä olen tyttö. Meikää kuitenkin saa ajatellä mieheksi, koska Sego on UROS!
Ensimmäisenä suosikki-kiinnostuksen kohteenani on Manga, Anime sekä piirtäminen . Mangat joista pidän ovat valta-osaltaan komediatyylisiä lukuunottamatta muutamaa romanttista, jännittävää ja angstia. Vaikken omista itse montakaan kirjaa, olen lukenut niitä lkemattomia määriä kirjastosta lainattuna. Animea olen katsonut jo nuoresta, ja piirtäminen on todella muikeaa puuhaa, vaikken kunnolla sitä tehdä osaakkaan -w-" piirrän aina kun vain voin! Missä vain, milloin vain, minne vain, mitä va!in! Yleensä kylläkin, omassa huoneessani, aamuisin, paperille/koneelle,koiria ja susia.
Tykkään kuunnella vocaloidin nopeinpia kappaleita, nightcorea, an cafea, girugameshia, LM.C:tä ja random J-poppia. :3 Perheeseeni kuuluu neljä oikein mukavaaärsyttävää ihmistä. Faija, mutsi ja isosisko. Isosiskoani kuvaa mielestäni vain yksi asia: Rukia (Beach) Hän muistuttaa ihan häntä! Luonteesta sekä ulkonäöstä! Anyways..
joo, saitte varmaan tarpeeksenne näiden kulmien Segosta, moi.
Ja suoraan asiaan: Jos ei jollekulle vielä tullut selväksi, niin minua on tapana kutsua Segoksi. En tiedä mistä se johtuu, mutta näin kuitenkin on. Vaikka useat voisivat luulla minua osin lyhyyteni tai luonteitteni perusteella 12-14 vuotiaaksi, olen tosissani jopa 15 vuotias! Mutta kuten on tapana sanoa: elämässä vietettyjen vuosien määrä ei aina kerro henkilön todellista iäkkyyttä! Olen sisimmästäni vielä lapsi . Mediassa Sego on tunnettu sukupuolineutraalina (enemmän poika) ihmisenä, mutta itse nimettömänä ihmisenä olen tyttö. Meikää kuitenkin saa ajatellä mieheksi, koska Sego on UROS!
Ensimmäisenä suosikki-kiinnostuksen kohteenani on Manga, Anime sekä piirtäminen . Mangat joista pidän ovat valta-osaltaan komediatyylisiä lukuunottamatta muutamaa romanttista, jännittävää ja angstia. Vaikken omista itse montakaan kirjaa, olen lukenut niitä lkemattomia määriä kirjastosta lainattuna. Animea olen katsonut jo nuoresta, ja piirtäminen on todella muikeaa puuhaa, vaikken kunnolla sitä tehdä osaakkaan -w-" piirrän aina kun vain voin! Missä vain, milloin vain, minne vain, mitä va!in! Yleensä kylläkin, omassa huoneessani, aamuisin, paperille/koneelle,koiria ja susia.
Tykkään kuunnella vocaloidin nopeinpia kappaleita, nightcorea, an cafea, girugameshia, LM.C:tä ja random J-poppia. :3 Perheeseeni kuuluu neljä oikein mukavaa
joo, saitte varmaan tarpeeksenne näiden kulmien Segosta, moi.
Viimeinen muokkaaja, SegoSama pvm Ke Huhti 04, 2012 10:53 am, muokattu 2 kertaa
Vs: Näiden kulmien Sego
Älkää kiltit vihatko minua! olen joutunut kestämään sitä jo tottuakseni siihen! ;____;
Anteeksi kun kysäisen mut miksi kenelläkään olisis syytä vihata sinua esittelysi takia? O_o
No totta vie olet koska en usko että kukaan täysijärkinen alkaa vihata toista ihmistä vaan esittelyn perusteella ^_^ ainakaan itse en alkaisi
Hiheh! kiitti. Oot siinä tapauksessa yksi niistä paremmista ihmisistä joita tunnen :3
Jaa. Maailmassa on paljon ihmisiä joista ei tykkää mutta pitää koittaa tulla toimeen niiden kanssa.
En minä todellakaan usko että täällä sinua kukana vihaa. menet ja tutustut.
En minä todellakaan usko että täällä sinua kukana vihaa. menet ja tutustut.
en vihaaaaaaa sinua CC:
Kayodrimetic- Tulokas
- Viestien lukumäärä : 2
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa