Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Machiko

Siirry alas

Machiko Empty Machiko

Viesti kirjoittaja LifeMachiko Pe Huhti 20, 2012 7:44 am

Heeelou! Smile jos nyt kertois sitten itsestään jotain kun eksyin tänne!

- Mariella on oikea nimi, mutta sanokaa vaan Madde tai Machiko tai Marsipaani (tai prinsessa )
- syntynyt 1993, sukupuolelta tyttö
- tykkään piirtää ja animoida, paljonkin! välillä tulee kuitenkin pitempiä taukoja. Yleensä piirrän ihmisiä/koiria/kissoja.
- asun Seinäjoella, mutta muutan Helsinkiin heti kun pystyn
- Käyn vielä lukiota, 4 vuosi menossa
- siviilisääty: sinkku, mutta ihastunut melko palavasti

Youtube

Blogi

nassukirja

Ulkonäkö: Ruskeat silmät ja tummanruskeat, pitkähköt hiukset. Oon TODELLA lyhyt, vain n. 157 cm. En nyt sanoisi että olisin mitenkää lihava mutta miksei sitä ois varaa laihtuakkin. Tyyli on sellainen rento ja itselle sopiva, melko tyttömäinen toisinaan.

Luonteesta: Pyrin olemaan ystävällinen kaikille jotka ovat sitä takaisin. En kuitenkaan ala mielistellä ihmisiä jotka kohtelee kun halpaa makkaraa, rajansa kaikella.
Suuttuessani en ehkä oo sitä kaikkein ihaninta seuraa, harvemmin kuitenkaa suutun kun vaan läheisimmille ystäville, joista tiedän etten heitä menetä vaikka joskus kiukuttelisinkin. (muissa tapauksissa menettämisen pelko kummittelee taustalla)
Tykkään tutustua uusiin ihmisiin joten kaikki saa tulla juttelemaan (: Oon kuitenki sosiaalinen ja avoin, päivä päivälrä enemmän, vaikke itsetunto pilvissä olekkaan.
Kaverit kuvailee mun luonnetta kahden täysin eri ääripään Cocktail:iksi: toisaalta kauheen vahva ja tempperamenttinen, toisaalta taas älytön herkkis joka itkee jokaselle asialle mistä nyt voi vaan keksiä itkua vääntää (mm. ketsuppimainokselle..!? en tajua itekkää) Oon kokenut lyhyessä elämässäni paljon kaikkea ja oon siitä melko ylpeä, sen takia oon se ihminen joka olen. Oon myös tosi syvällinen kaveripiirin luotettu kuuntelija/auttaja/tukija ja amor, heh! että jos jollain on jotain murheita niin mulle saa yleensä avautua (:

Suosikki maat: Italia!♥️ ja japani
Paras bändi/artisti: Maroon5 & Eric saade & David guetta
Idoli: Yleensä piirroshahmoja. Anime sarjojen voimakastahtoiset tytöt muistuttaa mua jopa ärsyttävän usein!
kai niitä vois sit jonkinlaisina esikuvina pitää.
Lempiruoka: Kala


Pidän:
Eläimistä, piirtämisestä, valokuvaamisesta, sisustamisesta, kirjoittamisesta, juhlimisesta ja kivoista ihmisistä

En pidä: Valehtelusta, kaksnaamasuudesta, kiusaamisesta, ötököistä tai käärmeistä.



Viimeinen muokkaaja, LifeMachiko pvm Ma Huhti 23, 2012 9:48 pm, muokattu 2 kertaa
LifeMachiko
LifeMachiko
Marsipaaniprinsessa
Marsipaaniprinsessa

Viestien lukumäärä : 255
Join date : 20.04.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Seinäjoki

http://lifemachiko-crystalheart.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Machiko Empty Vs: Machiko

Viesti kirjoittaja LifeMachiko To Syys 06, 2012 10:51 am

Tein jotain muokkauksia, mm. blogi ja youtube on muuttunyt yms! Smile
LifeMachiko
LifeMachiko
Marsipaaniprinsessa
Marsipaaniprinsessa

Viestien lukumäärä : 255
Join date : 20.04.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Seinäjoki

http://lifemachiko-crystalheart.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa