Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Moips vaan

3 posters

Siirry alas

Moips vaan Empty Moips vaan

Viesti kirjoittaja TLaura Su Toukokuu 06, 2012 11:49 pm

Ajattelinpa rekata mukaan, vaikka olenkin jo wanha pieru 25v. Moips vaan 2238782717 Very Happy Täällä taitaa olla enempi nuorempaa sakkia mutta enköhän mieki mukaan mahu. Laura on nimi, P-Karjalassa asustan. On koira, pari kissaa, epämääräinen sakki jyrsimiä ja kärttyinen kani. Plus avomies. Lasketaanko sekin lemmikiksi?

Mitähän mie ossoisin itestäni kertoa... Niin no joo, hivenen saattaa minusta löytyä jonkinsortin taiteellisuutta, sillä olen ammatiltani animaattori (amis). Sähelsin Outokummussa muutaman vuoden, olin sellaisessa kokeiluerässä että toimiiko koko linja edes alkuunkaan (kai se vielä siellä on jonku tutkinnon alla??). Sieltä sain -07 sitten paprut kouraan, tosin alalle en jäänyt ja viimoiset animoinnit tein tuolla koulussa. Sen jälkeen on hyvä että oon ees kyniin koskenut, inspiraatio lomalla varmaan lopullisesti. Sad Mutta suuresti nautin kaikkien elukkapiirtäjien hengentuotosten katselusta ja Devassa pyörin tölläilemässä varsin ahkerasti, itelläki siellä jotain jörkyttävän vanhoja töitä joista ei kehtaa edes puhua enempää.

TLaura
TLaura
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 06.05.2012
Paikkakunta : P-Karjala

Takaisin alkuun Siirry alas

Moips vaan Empty Vs: Moips vaan

Viesti kirjoittaja Berneri Ma Toukokuu 07, 2012 4:57 am

Oh, lisää vanhempaa porukkaa! Tervetuloa. ^___^ Ja tosi kiva että uskaltaa hypätä mukaan vaikkei piirtelisikään itse - riittää aivan hyvin että tykkää katsella muiden töitä tai/ja haluaa vain löytää samanhenkisiä ihmisiä!
Berneri
Berneri
Assassino
Assassino

Viestien lukumäärä : 7297
Join date : 02.02.2012
Ikä : 34
Paikkakunta : Hideout

http://berneri.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Moips vaan Empty Vs: Moips vaan

Viesti kirjoittaja Banda Pe Toukokuu 18, 2012 11:50 am

Et sä suinkaan yksin kaksvitosena täällä ole Razz Tervetuloa :>
Banda
Banda
Äiti
Äiti

Viestien lukumäärä : 668
Join date : 02.02.2012
Ikä : 37
Paikkakunta : Vantaa

http://banda.sarjakuvablogit.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Moips vaan Empty Vs: Moips vaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa