Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tässä on Joha

Siirry alas

Tässä on Joha Empty Tässä on Joha

Viesti kirjoittaja Joha Pe Heinä 13, 2012 8:28 am

Tässä on Joha Qpnjhj
Miun altteri/fursona

Nimi: Joha, oikea nimi Johanna
Syntynyt: 4. syyskuuta
Asuu: Etelä-suomessa
Horoskooppi: Neitsyt

Luonteeltani olen hyvin puhelias, mutta suhtaudun uusiin ihmisiin yleensä ujona. Elikkä jos minuun haluaa tutustua, siihen saa kuluttaa paljon aikaa. Musta ei nimittäin ihan heti kaikkea irti saa. Saan yleensä kuullu ystäviltäni, että olen juuri niitä ihmisiä jotka oikeasti osaavat kuunnella ja yleensä ajattelenkin muita enemmänkin kuin itseäni. Kuulun myös niihin ihmisiin, jotka stressaantuvat turhan päiväisistä asioista, eli jos jotain menee pieleen se tuntuu siltä että koko maailma kaatuisi.

Ulkonäöltäni olen suhkot 'normaali'. Mulla on pitkät ruskeat hiukset ja vihreät silmät ja ruumiinrakenteeltani olen hieman pyöreämmän puoleinen ihminen. Pukeutumistyyli on todella vaihtelevaa. Puen päälleni ne vaatteet mitkä näyttävät omasta mielestäni hyvältä.

Lemmikkeinä mulla on tällä hetkellä kaksi sheltie tyttö marsua ja yksi oma lyhytkarvainen mäyräkoita Tete. Kotona pyörii myös muiden perheenjäsenten koirat ja niitä on 8. Kirjoitan myös marsuistani blogia ja blogiin pääsee tästä.

Ja nyt viimein myönnän sen, että kulutin tän esittelyn tekemisen ihan hirveesti aikaa, enkä siltikään keksinyt mitä kaikkea kertoisin itsestäni, elikkä vastaan mieluusti kysymyksiin jos joku sellaisia mieleensä saa. 8----)
Joha
Joha
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 12.06.2012
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa