Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kiatsu näyttää pärstänsä

4 posters

Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja Kiatsu Ma Syys 03, 2012 10:16 am

Jees, olen -96 vuosimallia edustava neiti/nainen lapista. Mitä nyt tähän ulkonäköön tulee niin omistan miltei olkapäille ulottuvat kaksinkerroin leikatut hiukset. Silmät ovat vihreänruskeat ja likinäköisenä henkilönä minulta löytyy mustat rillit. Ruumiinrakanteeltani oli hauraampi ja pituudeltani pienempi 167½ cm. Ryhtini muistuttaa Notre Damen kellonsoittajaa, joten siitäkin menetän vielä pari senttiä. Painoa löytyy sopusuhtaisesti, mutta saisi kyllä olla lisää ainakin sen kymmenen kiloa ja lihastakin.

Pukeudun tavallisesti huppareihin, farkkuihin ja huiveihin säällä kuin säällä. Mekkoja tulee käytettyä vain juhlissa ellen sitten onnistu livistämään niiden käytöstä. En taas muista milloin viimeksi olisin käyttänyt hameita tai toppeja. Huivia pidän lähinnä sen takia että vihaan paljastavia vaatteita. Kyllähän tuo toki muutenkin sointuu itselleni. Olen myös ylpeä omistamista lättäjaloista eli suosin matalapohjaisia kenkiä.

En ole mikään paras tulkitsemaan itse omaa luonnettani, sillä saatan olla eri ihmisten kanssa erilainen. Miten nyt satunkaan oloni tuntemaan, jos tunnelma on leppoisa niin silloin olen minäkin. Yleisesti ottaen yritän olla ystävällinen/asiallinen (poikkeuksena juttuni (?), luotettava, huumorintajuinen ja tunnollinen tapaus. Mutta jos käämit palaa niin silloin käyn kyllä päällekkin.

Olen kiinnostunut kielistä eli osaan puhua jotenkin englantia, saksaa, ruotsia ja omaa äidinkieltäni. Minulta löytyy myös kaksi omaa roolipelipaikkaa, joissa roolaan hyvien URL-ystävieni kanssa. Roolipelaamisen rinnalla kirjoittaminen on minulle suuri rakkaus, vaikka se nyt onkin jäänyt taka-alalle. Ginga on myös yksiä intohimojani tässä elämässä, eli olen sarjan fani ja keräilijä. (Jep, nämä tarkoittavat ihan kahta eri asiaa). Tykkään myös kuunnella musiikkia 24/7 ja kirjoittaa blogejani.

Minä ja piirtäminen

Olen lapsesta asti piirrellyt monenlaista söherrystä, niin neliön muotoisia elukoita kuin yli rajan väritettyjä töitä. Eli etenkin lapsena rakastin piirtämistä ja värittämistä. Maalaminenkin oli tuolloin paljon yleisempää kuin nykyään. Kiinnostukseni maalaamiseen meni ala-asteen kuvaamataidon myötä, jolloin oli aina kiire tehdä työtä x. Koko homma vaikutti pakkopullalta eikä siitä enää nauttinut sitten millään. Ala-asteen viimeisillä luokilla vitos tai kutos luokalla aloin piirtelemään kuvia näytön läpi ja harjoittelin mallista piirtämistä.

Yläasteella piirsin myös läpi tai mallista katsoen enemmän syksyllä 09. Paras kaverinikin innosti minua katsomaan. Mutta jotenkin sitten masennuin siitä ettei anatomia olllut mitä halusin ja työni olivat surkeita. Vertasin itseäni muihin ja piirtäminen väheni merkittävästi. Seuraavana vuonna tulikin piirrettyä itkulla ja raivolla. Jokaiseen piirrokseen sopersin jotain angstia siitä miksi en osannut piirtää. Vaikka jälkeenpäin työt näyttivät ihan siedettäviltä. Perfektionismi. Lopetin myös mallista katsomisen, koska en ymmärtänyt sen tärkeyttä. Näin ollen minulla on vieläkin mitä hirveimpiä kuvia siitä miten itseoppiminen noin alussa ei kannata.

Tämä aika oli kokonaan epäaktiivista piirtämistä. Murrosikä, elämä ja itsessäni tapahtuvat muutokset koettelivat. En pystynyt piirtämään ja huomioni kiinnittyi täysin muihiin asioihin.

Entäs tänä päivänä? Olen paremmissa sielun ja ruumiin voimissa verrattuna aiempini vuosiin. Ajatukseni ovat jäsentyneet paikalleen ja olen saanut motivaation piirtää. Tähän vaikutti niin mahtavan koirapiirtäjäni kuin serkkuni näkeminen. Myös viime kesänä minua kätteli maailman paras koirapiirtäjä, joka kuin viesti minunkin voivani onnistua piirtämisessä. Jees, piirtopöytä, paperia & kyniä, blogi ja motivaatiota löytyy viimeinkin! Piirtäjänä tavoitteenani olisi kehittyä ja löytää oma tyylini sekä ennen kaikkea saada piirtää omia hahmojani. Meni nuo yläasteen alkuvuodet ihan hukkaan.

Mitä nimimerkkiini tulee niin liikuin entisillä Nawulfin Hopeanuoli foorumeilla Kiatsu nimimerkillä sen kaksi vuotta. Kunnes foorumit tulivat tiensä päätökseen siirryin jatkamaan Kaksoissolaan. Vähän aikaa siellä kuin roolipelipaikoissani vaihdoin nimeni Robertiksi. Olen alkanut miettimään jos käyttäisin myös nimimerkkiä sakemanni tai sagermanni.

Niin ja kysyä saa, mitä mieleen juolahtaakaan!

Kiatsu
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 02.09.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi.

http://kiatsuu.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Vs: Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja Jo-jo Ma Syys 03, 2012 10:40 am

Oi, mukavaa nähdä suakin pitkästä aikaa. Smile Lappilaiset rulez.
Jo-jo
Jo-jo
Stephano
Stephano

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 05.03.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Berliinin maanalaiset viemäriverkostot

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Vs: Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja Cittyy Ma Syys 03, 2012 10:51 am

Kyllähän minä sut tunnen oikein hyvin XD
Serkku. Smile
Cittyy
Cittyy
Smooth Criminal
Smooth Criminal

Viestien lukumäärä : 314
Join date : 04.02.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : Pimeydessä

http://cittyy.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Vs: Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja MSuetic Ma Syys 03, 2012 10:40 pm

Hei, kaveri Very Happy Satuit jännästi eksymään tännekin.
MSuetic
MSuetic
Vampyyrimetsästäjä
Vampyyrimetsästäjä

Viestien lukumäärä : 662
Join date : 02.02.2012
Paikkakunta : [Hell]sinki City

http://masuta-herushingu.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Vs: Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja Kiatsu Ti Syys 04, 2012 6:34 am

Jo-jo kirjoitti:Oi, mukavaa nähdä suakin pitkästä aikaa. Smile Lappilaiset rulez.

Hell yeah! \o/

Kiitos muillekkin mukavasta & lämpimästä vastaanotosta.

Kiatsu
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 02.09.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi.

http://kiatsuu.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiatsu näyttää pärstänsä Empty Vs: Kiatsu näyttää pärstänsä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa