Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wolffi

Siirry alas

Wolffi Empty Wolffi

Viesti kirjoittaja Animewolffi Su Syys 23, 2012 6:39 am

hei vaan kaikille! Very Happy
Minua saa kutsua Wolffiksi,Jossuksi tai miksi nyt haluatte kutsua. Olen vuonna -97 syntynyt tyttö ja asustelen Tampereella.
mesen saa lisätä jos siltä tuntuu, kunhan sitten juttee kanssani (en halua enää yhtään turhaa mese osoiteita lisätä) ja ilmoittakaa jos lisäätte ^^. eli meseni : Anime_wolffi@hotmail.com

Mistä muualta minut löytää:
Youtube> Animewolffi
DeviantArt> Anime-wolffi
Blogger> Never Special enough


Harrastuksiini kuuluu oikeastaan vain piirtely,musiikin kuunteleminen ja pikkuhiljaa cosplaykin on ruvennut enempivähempi kiinnostamaan.
Piirtänyt olen kolmosluokalta lähtien koiria ja vitos/kutosluokalta lähtien ihmisiä... ja mitähän tähänkin sitten vielä sanoisi... nykyään siis piirrän enempi digitaalisesti, käytän aika montaaki piirustusohjelmaa yleensä Paint Tool Sai:ta tai photoshop element:siä, hieman harvemmin Corel paintshop photo pro:ta ja Gimpiä. + piirtopöytä on pelastanut digitaalisen piirtämiseni. Käsinkin piirrän aina välillä, käytössä derwentin puuvärit, promarkerit, copicit ja neopikot.
Musiikki mausta sen verran että kaikki menee lähes tulkoon, kunhan mielestäni on hyvää Laughing


Luonteestani jokunen sananen... Oon siis seurallista tyyppiä, mutte en oikein osaa aloittaa keskusteluja ja muutenki aika hiljainen (tästä syystä mua joskus on sanottu koulussa mykäksi), tuosta syystä käykin helposti niin jos kaverin kanssa jossain liikkuu ja joku tulee juttelee saatan jäädä hieman ulkopuoliseksi, mutta jos minun kanssani tutustuu käykin että ei mua enää hiljaseksi saakaan Very Happy onko se sitten hyvä vai huono juttu, eh~?
Mutta tutustun siis enemmän kuin mielelläni uusiin ihmisiin jos siihen mahdollisuuden saan.

Animesta kiinnostuin siis kolmosella Weedin ja Hopsun kautta, vitosella aloin katsoin Narutoa ja muutamia muita sarjoja. Jossain vähän tämän jälkeen ostin ekat manga-pokkarit ja sittemmin niitäkin on kertynyt jo reilut kuusi hyllyllistä. Lempisarjojani ovat: Naruto, Karin, kitchen princes,death note, hetalia, K-on, school rumble... ja monia muita hyviä sarjoja, hyvä kun jaksaa edes muistaa ja luetella kaikkia :'D

ja tuota...ööhh... en ole mikään kovin hyvä selittää itsestäni mitään >D mutta kysykää jos jotain tulee mieleen ja olis tosi mukava tutustua uusiin ihmisiin Smile ~

Animewolffi
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 23.09.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa