Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tourawwilla on tylsää

3 posters

Siirry alas

Tourawwilla on tylsää Empty Tourawwilla on tylsää

Viesti kirjoittaja Touraww Su Marras 25, 2012 4:23 pm

terve ihmiset!

URL nimi : Touraw mutt jouduin pistään tänne Touraww koska olin luonut jo aikasemmi Touraw käyttäjän tänne mutt unohdin saliksen ja päätin tehä uuden ku mull noitt sähköposti osotteita on sille iha kivasti nii siin menis pari tuntii ku yrittäisin selvittää sitä...

Oikee nimi : Laura

Synt : 30.1.98

Sukupuoli : Nainen

Sinkku vai varattu : Poikaystävä on juu :>

Alkupuhe : Nonih nyt o ylimäräst aika tehä tää esittely ja tutkia tätä foorumiaki. Voisin kyll kuluttaa tän ajan nukkumiseen mutt en jaksa mennä nukkuun... nukun sitt koulus.. ja vois myös lukee niihi prkl ussa kokeisii ku tuli tehtyy diili iskän kaa jos yrittäisin tehä koulus jtn.. ku ei meinaa oikee hyvält näytä. blaah voi on se niin ihanaa asua hyvinvointivaltios.. ja mitäköhä mä taas puhun... -.-

- Kirjottaminen on vaikee ilman kirosanoi yritän kuitenki olla käyttämättä niitä tai ees sensuroida niit jos käy Razz

Ulkonäkö : No alotetaa päästä varpaisii.. Hiukset täll hetkel o aika poikamaiset ku piti sitte kokeilla keesiä mutt kyllästyin siihe ja sitt aloitin tän hiusten kasvatukse Razz naaman muodosta en oo yhtää varma.. Vihreet silmät. vasemmassa korvassa on venytys ja sen ylä puolel o korvis ja oikees korvas on kaks korvista täll hetkel. Alahuulen oikealla puolella on huulikoru sellane jännä rengas. Razz kroppa.. ei laiha mutt ei mikää läskikää.. Pukeudun yleensä farkkuihin ja yleensä johonkin mustaan yläosaa ja no ei oo mitää kerrotavaa enää ...

Luonne : Oikeesti se vaihtelee joskus oon sellane ujo ja hiljane mutt saan aika usein jotaih ihme sekoamis kohtauksia.. oon kyll iha terve mutt joskus vetää liikaa happee ja siit se varmaa johtuu..
En suutu kovin helposti.. siis en suutu ihmisille helposti mutt tavaroille ja esineille suutun.
En oo kärsivällinen ihminen...

Tulevaisuus : en yleensä mieti tulevaisuutta koska mä elän hetkes.. mutt sen verra oon vaa sitä tuuminu ett en haluu sellast tylsää elämää mikä menee suunnilleen näin : synnytään, vietetään lapsuus, opiskellaan ett päästää hyvälle alalle, sitte mennää sinne hyvälle alalle, töihin, mennää naimisiin, saadaa pari kersaa, kasvatetaa ne, eläke, kuolema... Ei tosiaankaa mitää tälläst jo pelkkä ajatus karmii... Kaverit sanoo yleensä ett oon outo kun oon kertonu heille muistakin haaveistani mitä tässä en jaksa selittää Razz

Harrastukset : Kuvis ja käyn sitä vaa sen takii ett saan siit apuu jatko opiskeluun. Salilla käynti kerra viikos. viikonlopunkin voi kai laskea harrastukseksi.. Razz

Uskonto : No kirkos täll hetkel mutt en tosiaankaan usko siihen. Käyn vaan tos riparin nii saan siit paljo rahaa buhahaha>:DD
Mut siis Satanismista olen kiinnostunut ja siitä olen lukenut ja se tuntuuu kaikista oikeinmalta uskonnolta:) Älkää sekottako saatananpalvontaan sillä monella on se ongelma että sekoittaa ne...

Otukset : ja näillä otuksilla tarkoitan näitä eläimiä jokka meijä luona hilluu.. asun siis maatilal jote meil o joku sata lehmää.. sitte löytyy kolme suomenlapinkoiraa Pösö, Pimu ja Musti, ja niitten lisäksi vanha perhoskoira Pipsa. Kaksi marsua Venla ja Rixie. Ja sitt o vie kaks kissaa Elvis ja Mölttis.

Missä muualla olen netissä ? : http://touraw.deviantart.com/
https://www.youtube.com/user/Touraw?feature=mhee
Nähdään taas joskus myöhemmi Smile
Touraww
Touraww
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 02.10.2012
Ikä : 26

Takaisin alkuun Siirry alas

Tourawwilla on tylsää Empty Vs: Tourawwilla on tylsää

Viesti kirjoittaja Usvasusi Ma Marras 26, 2012 8:47 am

Tervetuloa joukkoon ^__^
Usvasusi
Usvasusi
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 62
Join date : 14.09.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Konohan ninjakylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Tourawwilla on tylsää Empty Vs: Tourawwilla on tylsää

Viesti kirjoittaja Kiatsu Ma Marras 26, 2012 9:14 am

Tervetuloa. :3

Kiatsu
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 93
Join date : 02.09.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Lappi.

http://kiatsuu.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Tourawwilla on tylsää Empty Vs: Tourawwilla on tylsää

Viesti kirjoittaja Touraww Ma Marras 26, 2012 10:09 pm

Kiitos Smile
Touraww
Touraww
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 02.10.2012
Ikä : 26

Takaisin alkuun Siirry alas

Tourawwilla on tylsää Empty Vs: Tourawwilla on tylsää

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa