Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hyeena ilmiantaa itsensä

2 posters

Siirry alas

Hyeena ilmiantaa itsensä Empty Hyeena ilmiantaa itsensä

Viesti kirjoittaja Hyeena To Maalis 07, 2013 7:40 am

Tervehdys!
Nimeni on Saskia, ja olen 13-vuotias rääpäle Etelä-Karjalasta, läheltä Lappeenrantaa. Luonteeltani olen iloinen ja sählä tapaus, jota yleensä pidetään porukan outolintuna. Olen myös todella herkkä ihminen, ja saatan surra asioista toisten puolesta. Ystävät ovat oikea käteni, enkä pärjäisi ilman heitä.
Olen jo pitkän aikaa halunnut liittyä Tassutopiaan, ja nyt minulla oli siihen mahdollisuus. Piirtokokemusta tietokoneella on jo vuodesta 2006, mutta varsinaisen eläinpiirron ja niiden nettiin julkaisemisen aloitin Tammikuussa 2011. Suosikki eläintyyppeihini kuuluvat linnut ja sorkkaeläimet. Niitä piirrän aika vähän, kun taas tuherran paljon koiraeläimiä, joista en niin kauheasti välitä. Minua kiehtovat kaikenlaiset Suomalaiset myyttiset olennot, kuten näkit ja hiidet.
Syntymäpäiviä viettelen 7 Maaliskuuta, ja meikäläistä kutsutaan pääosin lempinimillä Santtu, Hyeenapoika ja Hyenachann. Niillä saa vapaasti minua kutsua. :3

Minut löytää myös Deviantartista ~
Hyeena
Hyeena
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 07.03.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Death City

Takaisin alkuun Siirry alas

Hyeena ilmiantaa itsensä Empty Vs: Hyeena ilmiantaa itsensä

Viesti kirjoittaja Usvasusi Pe Maalis 08, 2013 6:56 am

Tervetuloa, toivottavasti viihdyt :')
Usvasusi
Usvasusi
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 62
Join date : 14.09.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Konohan ninjakylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa