Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pahamainen Kojootti

4 posters

Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja UsvaKojootti Pe Helmi 03, 2012 5:33 am

Nimi: Kojootti nimellä netissä pyörin, oikealta nimeltäni minua kutsutaan Millaksi.

Ikä: Olen näihin pikku ipanoihin kuuluva tyyppi, 14v.

Ulkonäkö: Noin 158cm pätkä, lasit päällä pyörin ja yleisesti olen heikon ja ruipelon näköinen jolla on perus ruskeat hiukset. Omiin personal ongelmiini kuuluu ilma Taiwanissa josta syystä naamallani on jatkuvasti musta päitä tai finnejä... Vaatetukseeni kuuluu aina mustat farkut (tuskimpa muuta edes kaapista löytyy), wile.e.coyote paita yleensä on päällä tai kiroileva siili. Suurin osa niistä sadasta henkilöstä jotka illallistavat minun perheeni kanssa tuntevat minut mustasta hatustani jonka puen minne menenkin. Yleensä pyörin jossain jopa kaupungilla Englannin kielinen kirja kädessä ja hädin tuskin katsomassa minne menen.

Luonne: Kone aktivisti, cola pakkomielle, ovat suurimmat piirteeni. Yleensä olen se henkilö joka saa kaikki suuttumaan toisiinsa kiitos kommenttejeni. Olen puheliasta sorttia ja olen yleensä se joka ei lopeta keskustelua ellei ole enään mitään sanottavaa. Monet sanovat että puhun nopeasti, minusta ei ota selvää ja kaikkea, mutta ei kait siitä tarvitse välittää ^^''

Harrastukset: En erityisemmin harrasta muuta kuin lukemista, datailua ja piirtelyä. Kyllä siellä yoogassakin tulee käytyä kerran viikossa mutta jaa...Ei se liiemmin kiinnosta.

Muuta: Ei mitään maata mullistavaa, ainut taitaa olla se että käyn jatkuvaa sotaa irl elämässä ja url elämässä koulu puvuista, koska joudun niitä itse pitämään koska en asu Suomessa. Eli jos tulette minulle aukomaan päätä että "Voi että ne koulu puvut olisi mahtavia..." ....Älkää viitsikö, te ette halua niitä...

Nimimerkkini netissä

Deviantart: Finlandiawolf
Youtube: MindlessCoyote ( vanhat: Kojootti98, thesoulcyote)
Feral Hearts: souleaterfan
Impressive world: TheSoulCoyote/Usva
Facebook: Don't have one


Viimeinen muokkaaja, UsvaKojootti pvm Pe Elo 24, 2012 8:37 pm, muokattu 2 kertaa
UsvaKojootti
UsvaKojootti
Night Stalker
Night Stalker

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Vs: Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja Japanisusi2000 Pe Helmi 03, 2012 5:41 am

Cool HMMMM ENPÄ TUNNE PITÄÄPÄ LISÄTÄ vihamiehiin KAVEREIHIN vihamiehiin KAVEREIHIN
Japanisusi2000
Japanisusi2000
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 65
Join date : 03.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Vs: Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja Obake Su Maalis 18, 2012 8:59 am

Löytyykös meseä? (kysyn tätä kaikilta, koska halluun tutustuu xD) ja omani:
Pikachu00@hotmail.fi
Obake
Obake
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 32
Join date : 08.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Vs: Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja Tatzuki Su Huhti 01, 2012 3:06 am

Mäki puhun iha järjettömän nopeesti ja mulla on kans kokis addictio!!♥️♥️ Laughing
Tatzuki
Tatzuki
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 18.03.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Ihan oma mielikuvitus maailma ♥

Takaisin alkuun Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Vs: Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja UsvaKojootti Su Huhti 01, 2012 5:11 am

Tatzuki kirjoitti:Mäki puhun iha järjettömän nopeesti ja mulla on kans kokis addictio!!♥♥ :lol:

En ole siis ainoa XD
UsvaKojootti
UsvaKojootti
Night Stalker
Night Stalker

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pahamainen Kojootti Empty Vs: Pahamainen Kojootti

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa