Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Iiip...

3 posters

Siirry alas

Iiip... Empty Iiip...

Viesti kirjoittaja chotte Pe Helmi 03, 2012 6:06 am

Tähän alkuun heti haluan kertoa, että minua pelottaa liittyä uusiin paikkoihin ja pelkään tekeväni väärin kaiken, (kuten toden näköisesti käy...) Pahoittelen kovasti myös kirjoitusvirheitä, joita tulee luultavasti hyvin paljon (ehkä siksikin että hermostuttaa.) Mutta asiaan...

Halusin liittyä tänne, koska olen piirtänyt koiria niin kauan kuin muistan. Eli esim Hopeanuoli ei ole mitenkään vaikuttanut koirien piirtämiseeni, enemmänkin koirat omasta elämästäni ja rakkauteni niitä kohtaan. Suurin syy tänne tulooni kuitenkin oli se, että voisin tustustua saman henkisiin ihmisiin ja saada uusia ystäviä.

Minä? Nimeni on Chotte alun perin lempinimi, mutta nykyään opettajatkin kutsuvat minua sillä nimellä.
Ikää tulee viisitoista vuotta tässä keväällä.
Luonteeltani olen suht iloinen ja tykkään nauraa, mutta en hymyile kovinkaan usein paitsi nauraessani. Koirat ovat elämäni suola ja niitä löytyy kotoakin. Rakastan Bordercollieita ja sattumoisin omistan yhden sinisilmäisen. Muitakin eläimiä löytyy, mutta käärmeen haluaisin tällähetkellä. Pidän tietty myös piirtämisestä.
Omaan myös lyhyet vaaleanruskeat hiukset, jotka ovat keskeltä päätä pidemmät kuin muualta, että saa keesin laitettua. Silmäni ovat vihertävät ja olen painoltani normaali. En ole itsetuhoinen, enkä psyykkisesti sairas, mutta huoneeni ei millään pysy millään siistinä. Very Happy Asustan satakunassa. Olen myös jälkiviisas ja luultavasti myöhemmin muistan jotakin tärkeää mitä olen unohtanut tähän lisätä. Jos haluat tietää lisää kysy.

Toivoisin että jos edes hiaman vaikutin mukavalta, niin lähetä viestiä tai pyydä kaveriksi.

chotte
chotte
matriarkka
matriarkka

Viestien lukumäärä : 359
Ikä : 27

http://identiteettikriisi.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Iiip... Empty Vs: Iiip...

Viesti kirjoittaja Rei Pe Helmi 03, 2012 9:03 am

Choteee!! Siekin täällä ? :3
Rei
Rei
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 9

Viesti kirjoittaja ReturnMemory Pe Helmi 03, 2012 12:47 pm

Uijui~ bordercolliet on todella ihanan näköisiä X3 semmoisen tahtoisin, mutta kun kolme koiraa omistetaan niin ei sellaista taida tulla :'3 itse omistan vain kissan.. Very Happy

Muth juu...hyvä että uskalsit tulla tänne, sillä itsekin vielä mietin "kauan" että uskaltaisiko liittyä 8D

ReturnMemory
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: