Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yosh! I'm Kawaii!

3 posters

Siirry alas

Yosh! I'm Kawaii! Empty Yosh! I'm Kawaii!

Viesti kirjoittaja KawaiiFuyu To Huhti 26, 2012 6:25 am

Minut on tunnettu netissä monella nimellä vuosien aikana, ehkä mieliinpainuvin on Chume, mutta nyt olen Kawaiifuyu, lyhyemmin voit kutsua Kawaiiksi Smile) Kaikki japania osaavat varmaankin huomaavat, että nimeni kawaii tarkoittaa söpöä ja fuyu talvea. Nimi kai tulee siitä, että synnyin helmikuussa ystävänpäivänä. Äitini mukaan silloin lumi hohti kristallin tavoin auringossa. Vuosi oli -98, eli nyt olen 14 w.
Edustan naisten värikästä sukupuolta, mutten to-del-la-kaan ole naisellinen. En siis ole mikään "muodin orja", vihaan sitä... Tykkään vaatteista, joissa itse viihdyn, eli: lämmin huppari + farkut + pipo + lenkkarit = KawaiiFuyu!
Hiukseni ovat savenruskeat, mutta olen korostanut niitä ja minulla on hunajanvaaleita raitoja. Hiukset ulottuvat melkein olkapäihin.
Ööö.. harrastan valokuvaamista, koneella datailua, videoiden lataamista YouTubeen + videoiden tekemistä, lukemista, kirjoittamista, piirtämistä ja totta kai, mangan lukemista ja animen katsomista <3 Pakkoammattini (jota en haluaisi) on koululainen, ainakin toistaiseksi Smile

Niin! Totta kai kaikkia kiinnostaa (or not), että minkälainen minä olen. Aikani taitaakin kulua jatkuvaan saivarteluun ja sarkasmiin, joka on välillä äitini mielestä perin ärsyttävää. Esimerkki saivartelusta:
Äiti: Nyt **rkele siivoat tuon sotkun tai muuten heitän koneesi **lvettiin!
Minä: Mitenkäs meinaat saada koneeni sinne asti? Kaivatko niin kauan maan ytimeen että varmasti löydät sen?
Äiti: ....

Olen myös loputtoman kärsivällinen enkä säiky mitään muuta kuin mereneläviä ja vettä. Kyllä, ihmiset, tää tyttö pelkää vettä ja kaloja.
Toinen luonteenpiirteni taitaa olla, että olen hieman hassahtanut, mutta omistan rikkaan sanavaraston. Se käy ilmi useinkin puhuessani Wink Tykkään heittää huumoria, tosin usein mustaa.. Esimerkki jälleen:
Kaveri 1: Tietääkö kukaan, missä mun kännykkä on?
Minä: Jos se pakkas laukkunsa ja muutti Siperiaan?
Kaveri 2: Ähä ähä, tuo ei ollut hauskaa. Etitään nyt se kännykkä.
Minä: Okei, mutta ootetaan nyt, jos se lähettää sen postikortin.
Kaveri 1 ja 2: .....

Ja sitten luettelen lempimangani ja -animeni seka niiden lempihahmoni.

Vampire Knight: Ah, niin ihana! Välillä siinä saa revetä, mutta välillä tuijottaa sivuja jännittyneenä silmät suurina. Lempihahmot: Kain Akatsuki, Zero Kiryu, Kaname Kuran ja Aidou Hanabusa. Ekaksi mainittu siksi, että on söpö ja miehekäs, Zero nyt on vaan suloinen, Kaname on etäisesti cool ja Aidou on täysin hassahtanut xDD

Naruto: Jei, ninjameininkiä! I like <3 Saa revetä tai sitten märisee/hurraa kun joku hahmo kuolee. Lempihahmot: GAARA!!!! <3 <3 <3 *lot hearts and love* I love him!

GNG: Kattoin animea joskus pienenä ja omistan jaksot yhä. Sitten kun ne alko ilmestyy suomeksi, niin totta kai mä ostin ne kaikki. Tällä hetkellä kirjahyllyssä on oma paikka kaikille 18:lle. Lempihahmot: John, Akatora, Kisaragi ja Akame. John varmaan siksi, että se aina esittää kovaa ja saksanpaimenkoira on mun lempirotu. Akatora on niin ihana ja oon aina halunnu kai kenin. Kisaragin nimi tarkoittaa helmikuuta ja meikähän on syntynyt silloin Smile) Akame on aina niin ihanan tyyni.

GNW: Hopsun jälkeen piti tietty ruveta keräämään Weediäkin. Tällä hetkellä osat 1-6. Lempihahmot: Jerome, Kagetora, Akame ja John.

Musiikkimakuni vaihtelee, joskus soundtrackeja, joskus vanhaa suomalaista kasaria, joskus englantilaista/amerikkalaista... riippuu.

Kysellä saa, jos ei saanut selvää tai haluaa muuten vain udella.
KawaiiFuyu
KawaiiFuyu
Tulokas
Tulokas

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 21.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Yosh! I'm Kawaii! Empty Vs: Yosh! I'm Kawaii!

Viesti kirjoittaja Muuzi Ke Toukokuu 02, 2012 7:45 am

Haa, löysin sielunsiskon XD
Vesi+kalat= en koskaan/ikinä/milloinkaan halua mennä sinne.
Akvaario kalatkin saa uiskennella akvaariossa vaan rauhassa.

Ja Vampire Knight fani viel! OMgaad. Zero on mun lemppari ehdottomasti. Se on vaan nii ihana, ei sitä sanoin voi kuvata :'D Ja Kain on kans nii söpö<3 Love it~

Mahtaakos teitillä olla meseä tai muuta semmost et vois tutustuu enemmän ku tuntuu et suhun ois helppo tutustuu ja kuulostat vaan mun sielunsiskolta u_U
heh
Muuzi
Muuzi
Mad Psychopath
Mad Psychopath

Viestien lukumäärä : 383
Join date : 02.02.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Wonderland

Takaisin alkuun Siirry alas

Yosh! I'm Kawaii! Empty Vs: Yosh! I'm Kawaii!

Viesti kirjoittaja Jo-jo Ke Toukokuu 02, 2012 11:45 am

Oletko mahdollisesti pelannut Colordogsissa? Nimi on niin tuttu...
Jo-jo
Jo-jo
Stephano
Stephano

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 05.03.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Berliinin maanalaiset viemäriverkostot

Takaisin alkuun Siirry alas

Yosh! I'm Kawaii! Empty Vs: Yosh! I'm Kawaii!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa