Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope."

2 posters

Siirry alas

"-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope." Empty "-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope."

Viesti kirjoittaja Tatzuki Su Kesä 03, 2012 1:27 am

Straight to the point --->

Perus
Nimi: "-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope." 2238782717
Skp: Ei taida olla hankalaa arvata.
Luonne: Nolo. Sinäänsä Very Happy Tykkään riehua, nauraa ja huutaa. Paitsi jos olen väsynyt tai vihainen väistelen toisten katseita automaattisesti :/ Puhun liian nopeasti, johtuu kai siitä että haluan saada asiani sanotuksi nopeasti. jonka takia kieli menee sitten solmuun ja BÄNG alan sönköttää Embarassed
Seurallinen, joskin vähän ujo. Riippuu millä tuulella on. En ole kovinkaan hyvä puhumaan vieraille, sönkkäämisen ja ujouden takia, mutta jos onnistun sysäämään ne pois mielestä, juttua saattaakin syntyä Very Happy

Ulkonäkö
Melkeenpä aina musta pipo päässä. Hiukset kuin pommin jäljiltä, edestä pitkät, takaa lyhyet. Huppari ja toppi mieltymys. Farkut ja Converset tottakai Very Happy vaatteissa näkee ainoastaan mustaa punasta valkosta ja sinistä.

Mulle saa tulla puhumaaan vaikka ei olisikaan mitään asiaa Very Happy !! Rohkeesti vaan.
Tatzuki
Tatzuki
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 50
Join date : 18.03.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Ihan oma mielikuvitus maailma ♥

Takaisin alkuun Siirry alas

"-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope." Empty Vs: "-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope."

Viesti kirjoittaja SegoSama Ti Heinä 03, 2012 9:49 am

Nopeasti puhuminen ei taidallaan näköjään olla vain oma ongelmani. "-Watachi wa kawaii desu desu desuuu??" "-Nope." 3945403183

Siinä tosiaan menee senat sakaisin varsinkin jos puhuu ventovieraiden kanssa! : I

Jee! tulin puhumaan, vaikkei ollutkaan mitään järkevää asiaa (niin kuin ei ikinä kyllä olekkaan) Olin ilmeisesti rohkea ensimmäinen!~
SegoSama
SegoSama
Legendary hunter-sensei
Legendary hunter-sensei

Viestien lukumäärä : 38
Join date : 03.04.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Lounais-suomi

http://segosama.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa