Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wemppa desu n___________________________________--n

Siirry alas

Wemppa desu n___________________________________--n Empty Wemppa desu n___________________________________--n

Viesti kirjoittaja Wemppa Ma Toukokuu 21, 2012 1:30 pm

Sori, yritin vähän aikaa olla asiallinen mut en pysty. Ainakaan tänään.

Mitä näihin nykyään kirjoitetaan. Öö. Kuljen yleensä netissä jollakin Wempuli-nimen variaatiolla, foorumeilla lähinnä Wemppana. Olen syntynyt Helsingissä 8.5.91, käynyt Helsingin kuvataidelukion ja muuttanut Tampereelle opiskelemaan elokuvalinjalle viime syksynä, ajatuksena erikoistua ääniin ja leikkaamiseen. Asun yksiössä mäyräkoirani Sirin kanssa ja hoidan ihmiskontakteja lähinnä internetin kautta, koska olen sosiaalinen pingviini. %D

Tykkään matkustella, kuunnella, keskustella ja luoda asioita. Ompelen satunnaisesti ja minulla on jonkin verran cosplay-historiaa, vaikka harrastus onkin nyt vähän jäänyt taka-alalle. Maailmojen ja hahmojen kehittely on ollut aina sydäntä lähellä ja roolipelausta olen harrastanut aktiivisemmin nuorempana. Nykyään tulee tahkottua lähinnä videopelejä, liikuntapuoli hoituu koiran kanssa lenkkeilyllä ja parkouraamalla. Ai joo ja tietty piirrän ja maalaan aina välillä. :---D Käsillä tekeminen on mulle ehkä vähän semmoinen luonnollisin tapa purkaa paineita ja tunteita ja pään sisältöä noin yleensä, niin kuin vissiin useimmille tällä foorumilla.

Mitähän muuta. Noin yleisesti ottaen musta on ihan hauskaa tutustua ihmisiin, eli jos jotain jäi hampaankoloon niin pistä ihmeessä viestiä. :D

Muita paikkoja joissa asustan:
kotisivut
cosplay-blogi
luomusblogi
deviantART
Backloggery
tumblr
Cosplay.com

ai, joo, Steamista mut löytää nimellä Wempuli/Milia jos joku haluaa pelata esim. L4D:iä tai Portalia. :D
Wemppa
Wemppa
Perunaprofeetta
Perunaprofeetta

Viestien lukumäärä : 163
Join date : 21.05.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : tre/hki

http://www.elementaali.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa