Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sobi esittäytyy

2 posters

Siirry alas

Sobi esittäytyy Empty Sobi esittäytyy

Viesti kirjoittaja SobiMoppi To Syys 06, 2012 11:58 am

Heipparallaa! Saa kutsua joko Sobiksi tai Saniksi, kumpikin käy hyvin. Netissä käytän nimiä Saniainen ja SobiMoppi, jälkimmäinen yleisempi nykyään.

Asustan Kokkolassa, ja käyn lukiota (kirjoitushetkellä) toista vuotta. Olen 160 senttinen pyöreähkö ihminen, ja omistan lyhyet punaoranssiksi värjätyt hiukset. Vaatetuksesta voin sen verran sanoa että tyylitajua ei löydy juuri ollenkaan. ^^' Päälle menee mitä kaapista löytyy. Kädessä tosin löytyy aina kaverin tekemä rannekoru.

Luonteelta voin sanoa että yleensä hyvin hiljainen tyyppi. Tutussa porukassa tosin voi ääntä lähteä kahdenkin hengen edestä. Yksinäisempänä istun lähes aina musiikkia kuuntelemassa ja piirtämässä, ellei konetta ole lähettyvillä.
Netissä pyöriskelenkin vähän siellä sun täällä, enimmäkseen kuitenkin tumblrissa. Ihmeen koukuttavaa. Käyttäjätunnusta löytyy sen lisäksi Twitterissä, Youtubessa, Teejiifoorumilla ja Kaksoissolan foorumilla. Paiskaa viestiä jos tekee mieli pitää yhteyttä. Tumblrissa pidän oman persoonallisen blogin lisäksi Ask Blogia MLP:FiM-fanihahmolleni vaihtelevalla jaksamusasteella.

Tykkäyksiä jos ruvetaan listaamaan, niin aloitetaan oleellisella. Eri tv-sarjoja katselen varsin usein. Katselulistalta löytyy Sherlock (BBC:n modernisoitu), Doctor Who, Glee; MLP:FiM, Black Books ja Myytinmurtajat. Kaksi ensimmäistä ovat suurimmat rakkaudet juuri nyt.
Pidän myös videopeleistä, ja suurkulutan Pokémon-sarjaa nyt ainakin. Muita pelejä joista pidän on Kirby-sarja, Legend of Zelda ja Okami.

Ja siirrytään pikkuhiljaa itse foorumin pääaiheeseen, piirtämiseen. Varsinkin koiraeläinten piirtelyyn.
Elikkäs, piirtänyt olen lähes koko ikäni. Koiria löytyi kuvista jo nelivuotiaana. Tietysti Hopeanuoli antoi tuulta siipien alle, ja aina seitsemännelle luokalle asti piirsin lähes ainoastaan koiria. Nyttemmin olen yrittänyt laajentaa, ja olen suhtkoht hyvä piirtämään muitakin eläimiä. Ihmisten piirtäminen menettelee, mutten sitä kovin usein harrasta koska se vie paljon aikaa ja olen yleensä tyytyväinen lopputulokseen ne ensimmäiset kaksi minuuttia.
Hyvin paljon piirrän digitaalisesti piirtopöydällä, mutta myös paperille piirto onnistuu. Ihan traditionaalisesti piirtelen enimmäkseen sarjakuvia, joita teen aika useinkin. Tosin vain puoliluonnostasolla, koska piirrän sitä enimmäkseen itselleni.

Eiköhän siinä ole tarpeeksi. Kukakohan edes lukee koko pötköä. :'D
SobiMoppi
SobiMoppi
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 36
Join date : 06.09.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Kokkola

http://ponycathybrid.tumblr.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Sobi esittäytyy Empty Vs: Sobi esittäytyy

Viesti kirjoittaja Jo-jo To Syys 06, 2012 12:48 pm

Saniainen... SANIAINEN. Muistan sinut ! :3
Jo-jo
Jo-jo
Stephano
Stephano

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 05.03.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Berliinin maanalaiset viemäriverkostot

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa