Usvasusi esittäytyy!
3 posters
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Usvasusi esittäytyy!
Juu, olen 99- syntynyt naiskunnan edustaja satakunnan seudulta. Olen 158cm pitkä, eli aikamoinen pätkä...
Harrastuksiini kuuluvat piirtely, lukeminen, karate ja mangan (sekä animen) keräily.
Luonteeltani olen tempperamenttinen ja ärsyynnyn helposti. Huumorintajua löytyy, mutta äly melkein puuttuu kokonaan. Vihaan huoneeni siivoamista, koulua ja sitä että minua sanotaan jonkun näköiseksi. (kuten esimerkiksi minua sanotaan koko ajan äitini näköiseksi...) Koulussa olen todella surkea ja eikä jaksaisi enää vähempää kiinnostaa yläasteella olo, vaikka menin vasta seitsemännelle luokalle.
Piirtämisen puoleen sitten... No olen sellainen keskitason alapuolella oleva tyyppi, joka piirtää aina vain jotain randomia ja yleensä tarvitsen mallia. Nykyään piirrän vähemmän mallista, mutta tuleehan sitä yhä käytettyä.
Lempivärini on sininen ja inhokkivärini on pinkki.
Noh, perustiedot oli tuossa. Tiedän, olen huono esittelemään itseni ;D
Harrastuksiini kuuluvat piirtely, lukeminen, karate ja mangan (sekä animen) keräily.
Luonteeltani olen tempperamenttinen ja ärsyynnyn helposti. Huumorintajua löytyy, mutta äly melkein puuttuu kokonaan. Vihaan huoneeni siivoamista, koulua ja sitä että minua sanotaan jonkun näköiseksi. (kuten esimerkiksi minua sanotaan koko ajan äitini näköiseksi...) Koulussa olen todella surkea ja eikä jaksaisi enää vähempää kiinnostaa yläasteella olo, vaikka menin vasta seitsemännelle luokalle.
Piirtämisen puoleen sitten... No olen sellainen keskitason alapuolella oleva tyyppi, joka piirtää aina vain jotain randomia ja yleensä tarvitsen mallia. Nykyään piirrän vähemmän mallista, mutta tuleehan sitä yhä käytettyä.
Lempivärini on sininen ja inhokkivärini on pinkki.
Noh, perustiedot oli tuossa. Tiedän, olen huono esittelemään itseni ;D
Usvasusi- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 25
Vs: Usvasusi esittäytyy!
Rakastuin avaasi <333
Mäkin menin just seiskalle, mutta tahtoisin jo pois koko koulusta~
Mäkin menin just seiskalle, mutta tahtoisin jo pois koko koulusta~
Tussi- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 66
^ Kiitos paljon avan kehumisesta Ja kiva tietää että joku muukin haluaa jo pois koulusta vaikka onkin "vasta" seiskalla
Usvasusi- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 62
Ku oisinki noin pitkä ku sä XD *kade*
Ei mut, tervetuloa messiin.
Ei mut, tervetuloa messiin.
Mega- Pentu
- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 26
^ Enhän minä mikään pitkä oo... Kiitos kuitenkin