Hukka esittäytyy
2 posters
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Hukka esittäytyy
IRL nimi: Janni Lipponen
URL nimi: Hukka / Tunnevamma / Hukkahurja / Hukkaparasiitti / Pikkuhukka
Lyhyesti: HUKKA vain :-)
Horoskooppi: Kaksoset
Syntymäpäivä: 7.6.93
Tällä hetkellä: 19v
Suuntautuminen: Hetero
Siviilisääty: Kihloissa
Mitä?! Kenen kanssa muka?: Poikaystäväni Joonan kanssa >u<
Vuosipäivä: Alettiin seurusteleen 31.10.2010 ja 31.10.2012 mentiin kihloihin
Harrastukset: Ropettaminen, piirtäminen, animoiminen.
Koulu: Autoala, automaalari+autonkorjaaja
Miksi?: Halusin autoalalle, koska olen AINA rakastanut autoja ja ne on minua kiinnostanut niin pitkään. Nyt opiskelen automaalariksi ja opettelen kynäruiskuttelun, jotta pääsen tekemään niitä sitten ihan työkseni. Unelma-ammattini
Luonteesta: Pari sanaa: äkkipikainen, hauska ja lannistumaton.
Elukat: Kaksi maatiaiskissaa Neito (2,5v) ja Viuvi (1,5v)
Nimistä: Neiton alkuperäinen nimi oli Liitu ja se asui aiemmin siskoni luona. Vanhempi kissa ei hyväksynyt "Liitua" perheeseen, joten kisu tuli minulle pikkuisena riiviönä. Kutsuin kissaa pitkään "Pikkuneidiksi" koska se näytti rotalta ja oli niin pikkuinen. >u< Sitten siitä muodostui Neito, kun se oppi sitä nimeä tottelemaan ... x'D Neitsi on minun ensimmäinen oma lemmikki ja rakastan sitä todella paljon
Viuvi taas tuli meille kaveriltani. Sen alkuperäinen nimi oli Nuutti, koska poikaystävän kanssa haluttiin N-kirjaimella alkava nimi. Luultiin sitä pojaksi pari ekaa viikkoa, muttakun kivekset eivät alkaneet laskeutua ja tarkemmin katsoessa huomattiin sen olevan tyttö, siksi pojan nimi... x'D Kissa on maailman äänekkäin ja tykkää "jutella" mun kanssa. Se huutaa aina kimeästi "viiiiu-vi!" joten nimi tuli siitä! Rakastan tätäkin höpsöä ihan kympillä <3
Kavereita: Mörri, Kaw, Glowy, Moira, Kishari, Saigola, Shibi, Kite, Zinanah... and lots more! :-)
URL nimi: Hukka / Tunnevamma / Hukkahurja / Hukkaparasiitti / Pikkuhukka
Lyhyesti: HUKKA vain :-)
Horoskooppi: Kaksoset
Syntymäpäivä: 7.6.93
Tällä hetkellä: 19v
Suuntautuminen: Hetero
Siviilisääty: Kihloissa
Mitä?! Kenen kanssa muka?: Poikaystäväni Joonan kanssa >u<
Vuosipäivä: Alettiin seurusteleen 31.10.2010 ja 31.10.2012 mentiin kihloihin
Harrastukset: Ropettaminen, piirtäminen, animoiminen.
Koulu: Autoala, automaalari+autonkorjaaja
Miksi?: Halusin autoalalle, koska olen AINA rakastanut autoja ja ne on minua kiinnostanut niin pitkään. Nyt opiskelen automaalariksi ja opettelen kynäruiskuttelun, jotta pääsen tekemään niitä sitten ihan työkseni. Unelma-ammattini
Luonteesta: Pari sanaa: äkkipikainen, hauska ja lannistumaton.
Elukat: Kaksi maatiaiskissaa Neito (2,5v) ja Viuvi (1,5v)
Nimistä: Neiton alkuperäinen nimi oli Liitu ja se asui aiemmin siskoni luona. Vanhempi kissa ei hyväksynyt "Liitua" perheeseen, joten kisu tuli minulle pikkuisena riiviönä. Kutsuin kissaa pitkään "Pikkuneidiksi" koska se näytti rotalta ja oli niin pikkuinen. >u< Sitten siitä muodostui Neito, kun se oppi sitä nimeä tottelemaan ... x'D Neitsi on minun ensimmäinen oma lemmikki ja rakastan sitä todella paljon
Viuvi taas tuli meille kaveriltani. Sen alkuperäinen nimi oli Nuutti, koska poikaystävän kanssa haluttiin N-kirjaimella alkava nimi. Luultiin sitä pojaksi pari ekaa viikkoa, muttakun kivekset eivät alkaneet laskeutua ja tarkemmin katsoessa huomattiin sen olevan tyttö, siksi pojan nimi... x'D Kissa on maailman äänekkäin ja tykkää "jutella" mun kanssa. Se huutaa aina kimeästi "viiiiu-vi!" joten nimi tuli siitä! Rakastan tätäkin höpsöä ihan kympillä <3
Kavereita: Mörri, Kaw, Glowy, Moira, Kishari, Saigola, Shibi, Kite, Zinanah... and lots more! :-)
Vs: Hukka esittäytyy
Tervetuloa joukkoon
Usvasusi- Lemmikki
- Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 25
Tassutopia :: Yleistä :: Esittele itsesi
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa