Tassutopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hukka esittäytyy

2 posters

Siirry alas

Hukka esittäytyy Empty Hukka esittäytyy

Viesti kirjoittaja Hukka Su Loka 28, 2012 7:15 am

IRL nimi: Janni Lipponen

URL nimi: Hukka / Tunnevamma / Hukkahurja / Hukkaparasiitti / Pikkuhukka

Lyhyesti: HUKKA vain :-)

Horoskooppi: Kaksoset

Syntymäpäivä: 7.6.93

Tällä hetkellä: 19v

Suuntautuminen: Hetero

Siviilisääty: Kihloissa

Mitä?! Kenen kanssa muka?: Poikaystäväni Joonan kanssa >u<

Vuosipäivä: Alettiin seurusteleen 31.10.2010 ja 31.10.2012 mentiin kihloihin Heart

Harrastukset: Ropettaminen, piirtäminen, animoiminen.

Koulu: Autoala, automaalari+autonkorjaaja

Miksi?: Halusin autoalalle, koska olen AINA rakastanut autoja ja ne on minua kiinnostanut niin pitkään. Nyt opiskelen automaalariksi ja opettelen kynäruiskuttelun, jotta pääsen tekemään niitä sitten ihan työkseni. Unelma-ammattini Heart

Luonteesta: Pari sanaa: äkkipikainen, hauska ja lannistumaton.

Elukat: Kaksi maatiaiskissaa Neito (2,5v) ja Viuvi (1,5v)

Nimistä: Neiton alkuperäinen nimi oli Liitu ja se asui aiemmin siskoni luona. Vanhempi kissa ei hyväksynyt "Liitua" perheeseen, joten kisu tuli minulle pikkuisena riiviönä. Kutsuin kissaa pitkään "Pikkuneidiksi" koska se näytti rotalta ja oli niin pikkuinen. >u< Sitten siitä muodostui Neito, kun se oppi sitä nimeä tottelemaan ... x'D Neitsi on minun ensimmäinen oma lemmikki ja rakastan sitä todella paljon Smile

Viuvi taas tuli meille kaveriltani. Sen alkuperäinen nimi oli Nuutti, koska poikaystävän kanssa haluttiin N-kirjaimella alkava nimi. Luultiin sitä pojaksi pari ekaa viikkoa, muttakun kivekset eivät alkaneet laskeutua ja tarkemmin katsoessa huomattiin sen olevan tyttö, siksi pojan nimi... x'D Kissa on maailman äänekkäin ja tykkää "jutella" mun kanssa. Se huutaa aina kimeästi "viiiiu-vi!" joten nimi tuli siitä! Smile Rakastan tätäkin höpsöä ihan kympillä <3

Kavereita: Mörri, Kaw, Glowy, Moira, Kishari, Saigola, Shibi, Kite, Zinanah... and lots more! :-)



Hukka
Hukka
Pentu
Pentu

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 02.03.2012
Ikä : 30
Paikkakunta : Pielavesi

http://tunnevamma.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Hukka esittäytyy Empty Vs: Hukka esittäytyy

Viesti kirjoittaja Usvasusi Su Loka 28, 2012 8:17 am

Tervetuloa joukkoon Smile
Usvasusi
Usvasusi
Lemmikki
Lemmikki

Viestien lukumäärä : 62
Join date : 14.09.2012
Ikä : 24
Paikkakunta : Konohan ninjakylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa